Buďte tam, kde vaši zákazníci čekají ...

Jeden a čtvrt milionu oslovených měsíčně

1100 ozvučených obrazovek

Moderní indoorové médium

Aktuality

24.11.2020 #NaKaždémZáleží

Společně s mnoha dalšími jsem se zapojili do kampaně #NaKaždémZáleží a dali na našich obrazovkách prostor výzvě k darování krevní plazmy i poděkování všem, kteří každý den dojují za to, abychom pandemii covidu zvládli...

23.03.2020 Nové trendy v marketingu a plánování médií

V magazímu E15 vychází článek "Nové trendy v marketingu a plánování médií" popisující změny v této oblasti v průběhu posleních let. Těší nás, že o názor na tuto problematiku jsem byli požídáni i my! Nové trendy v marketingu a plánování médií…

Archiv novinek

Outdoorová reklama dosahuje nejlevnější online aktivace

25.01.2019  |  Administrátor

Televizní a outdoorová reklama mají podle výzkumu Nielsen Admosphere nejvyšší míru stimulace pro online vyhledávání informací, které souvisejí se zaznamenanou reklamou. Vyplývá to z výzkumu Online Activation Survey výzkumné agentury Nielsen Admosphere, který se metodou CAWI uskutečnil na vzorku 1019 respondentů na přelomu května a června 2018. Na otázku, kde jste naposledy zaznamenali nějakou reklamu, odpovědělo 83 %, že ji v posledním měsíci viděli v televizi a 79 % ve venkovní reklamě. V přepočtu na jednotkovou cenu online aktivace tak vychází outdoorová reklama nejlevněji

Jaký logický závěr z toho plyne? Nejlepší je pro inzerenty outdorová televize, tedy naše OOH TV … :-)

 
 
Copyright © 2021 MEDIAPHARMA, a.s.
Napište nám


© redakční systém Kompletweb
© design Neofema, s.r.o.
 
Přijmout
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím.