Úvodní stránka
Youtube
Kontakty
Buďte tam, kde vaši zákazníci čekají ...
Jeden a čtvrt milionu oslovených měsíčně
1100 ozvučených obrazovek
Moderní indoorové médium
Společně s mnoha dalšími jsem se zapojili do kampaně #NaKaždémZáleží a dali na našich obrazovkách prostor výzvě k darování krevní plazmy i poděkování všem, kteří každý den dojují za to, abychom pandemii covidu zvládli...
V magazímu E15 vychází článek "Nové trendy v marketingu a plánování médií" popisující změny v této oblasti v průběhu posleních let. Těší nás, že o názor na tuto problematiku jsem byli požídáni i my! Nové trendy v marketingu a plánování médií…
Naše TV REKLAMNÍ SYSTÉMY využívají LCD obrazovky s minimální úhlopříčkou 82 cm.
Na rozdíl od jiných dynamických reklamních médií umístěných ve výlohách, průchodech či mezi regály, kolem nichž divák jen prochází, v čekárnách lékařů divák primárně čeká (většinou delší dobu …) a nemusí tedy pro sledování vysílání změnit svoji dosavadní aktivitu (zastavit se v chůzi, přerušit nakupování, …). Naopak, program vysílaný na obrazovce v čekárně je pro něj vítaným rozptýlením.
V čekárnách jsou ideální podmínky pro audiovizuální (obrazovou i zvukovou) formu vysílání, která zajišťuje maximální účinnost a má výrazný přímý vliv na diváka.
V čekárnách lékařů je zajištěný plynulý přísun diváků – v jedné čekárně se podle lékařských statistik vystřídá cca 40 až 50 diváků denně. Vzhledem k výběru lokalit je jich v čekárnách našich lékařů většinou více.
Diváci v čekárnách nikam nespěchají a dle našich průzkumů jich cca 90% sledování vysílání považuje za zajímavé využití čekací doby – jsou přeci zvyklí se dívat na televizi ...
MEDIAPHARMA, a.s.
Průběžná 1438/9
289 22 Lysá nad Labem
325 553 934
info@mediapharma.cz