Úvodní stránka Youtube Kontakty
Buďte tam, kde vaši zákazníci čekají ...
Jeden a čtvrt milionu oslovených měsíčně
1100 ozvučených obrazovek
Moderní indoorové médium
Náš další krok ve spolupráci s produkční společností Fénix Film s.r.o. je mediální partnerství na nové komedii Franta mimozemšťan režiséra a scénáristy Rudolfa Hladíka, autora úspěčných filmů jako Počem muži touží, Ostrov, Prezidentka nebo…
Volné pokračování úspěšné komedie Po čem muži touží bude mít premiéru 20. dubna letošního roku. Jako mediální partneři Vás zveme na bláznivou komedii Rudolfa Halíka a Filipa Oberfalcera v produkci společnost Fénix Film s.r.o.. Udělat z ženy…
Základní strukturu magazínu tvoří zábavné, informační či osvětové programy, které se střídají s informačními sděleními našich klientů a jsou doplněny reklamními spoty.
V rámci MAGAZÍNU TRENDY nabízíme našim klientům zařazení jejich informací a reklamních spotů do jednotlivých tématických rubrik dle charakteristiky jimi nabízených výrobků či služeb.
Zde je výběr rubrik z naší trvalé nabídky:
TELEVIZNÍ FARMAKOLOGICKÁ OSVĚTA |
SPORT PRO ZDRAVÍ |
ZDRAVÉ JÍDLO & ZDRAVÉ PITÍ |
BYDLENÍ |
PÉČE O TĚLO |
NEMOVITOSTI |
LÁZEŇSKÉ POBYTY & WELLNES |
KULTURA |
ZDRAVOTNÍ POMŮCKY |
VZDĚLÁVÁNÍ & KURZY |
TIPY PRO ŽENY |
NAŠE DOMÁCNOST |
TIPY PRO MUŽE |
NAŠE ZAHRADA |
TIPY PRO DĚTI |
AUTO – MOTO |
VOLNÝ ČAS |
NOVINKY TECHNIKY |
CESTOVÁNÍ & UBYTOVÁNÍ |
FINANČNÍ PRODUKTY |
DOVOLENÁ |
NABÍDKY PRÁCE |
VÝPOČETNÍ TECHNIKA & KOMUNIKACE |
PODPORUJEME NADACE |
Nenašli jste „svoji“ rubriku? Chcete rubriku „na míru“? Máte námět, nápad či radu, jakou rubriku bychom mohli do MAGAZÍNU TRENDY zařadit? Sdělte nám Vaše návrhy a my Vám vyjdeme vstříc!
Významnou roli ve vysílání MAGAZÍNU TRENDY představuje Televizní farmakologická osvěta, která je, především díky umístění TV REKLAMNÍCH SYSTÉMŮ v čekárnách lékařů, hojně využívána především farmaceutickými firmami. Je zaměřena na osvětu a efektivní podporu prodeje léků pro volný prodej, přírodních produktů a potravinových doplňků prodávaných v lékárnách a prodejnách zdravé výživy.
V rámci Televizní farmakologické osvěty jsou čekající diváci formou populárně-odborných pořadů systematicky seznamováni s různou zdravotní problematikou, vybranými léky či jinými zdravotnickými produkty. Jde o maximálně účinnou podporu prodeje, kdy se divák, tedy konečný spotřebitel, dozví na správném místě a ve správnou dobu potřebné informace o lécích pro volný prodej, resp. jiných produktech, aktuálních novinkách na trhu a o jejich zdravotních účincích, aplikacích a kasuistikách.
Výrobcům léků na předpis dává Televizní farmakologická osvěta možnost cílené edukace pacientů o závažných chorobách léčených těmito léky.
Informace získané z vysílání Televizní farmakologické osvěty mají diváci možnost okamžitě konzultovat s lékařem, což, jak vyplývá z NÁZORŮ LÉKAŘŮ, také často činí.
MEDIAPHARMA, a.s.
Průběžná 1438/9
289 22 Lysá nad Labem
325 553 934
info(at)mediapharma.cz